wyszukiwanie zaawansowane
Strona główna1 » Instrukcja zwrotu
Statystyka
  • Ilość produktów: 367
  • Ilość kategorii: 16
  • Sklep odwiedziło: 315059 klientów
  • Sklep działa od: 02-09-2013
Kontakt
  • Cube Art sp. z o.o.
  • E-mail:bok@nmc.sklep.pl
  • Telefon+48 606 467 987
    +48 501 208 559
  • Godziny działania sklepuZakupy: 24h | BOK: pon-pt 9 do 17
REKLAMA
  • Creativa by Cezar - sklep ze sztukaterią
  • Sklep Orac Decor
  • Europlast
  • Sklep Mardom Decor
  • wyceny
Najczęściej wyszukiwane

Instrukcja zwrotu

Instrukcja zwrotu produktów

Zgodnie z obowiązującymi przepisami, w ciągu 14 dni  kalendarzowych od daty dostarczenia zamówionego towaru, masz prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość.

Dotyczy to wyłącznie sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się tylko do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą.

Jeżeli chcesz dokonać zwrotu produktu:

1. Odeślij zakupiony produkt w nieuszkodzonym stanie. Prosimy o odpowiednie zabezpieczenie towaru. Przesyłka jest realizowana na Twój koszt.

2. Dołącz do przesyłki formularz zwrotu, w którym podasz ilość i rodzaj produktu, a także numer konta, na które zostanie przekazany zwrot pieniędzy (koszt zakupu nakrycia głowy oraz koszt najtańszej dostępnej wysyłki w sklepie - zgodnie z Ustawą o prawach konsumenta Rozdz. 4, Art. 33).

3. Napisz i prześlij Oświadczenie o odstąpieniu od umowy - wzór takiego oświadczenia znajdziesz w Regulaminie sklepu: https://nmc.sklep.pl/regulamin-pm-5.html
4. Sprawdzimy stan przekazanego produktu (czy nie nosi śladów użytkowania, czy nie został uszkodzony lub zniszczony)
oraz zgodność pod względem ilości i modelu

5. Jeżeli nie odnotujemy przeciwwskazań, na Twój adres email prześlemy informację o pozytywnym rozpatrzeniu zwrotu produktu.

6. Na załączony numer konta w ciągu 7 dni zostanie  dokonany zwrot pieniędzy. W przypadku płatności kartą płatniczą zwrot środków zostanie wykonany na kartę.
7. Sugerujemy ubezpieczenie przesyłki na wypadek jej zaginięcia bądź uszkodzenia
8. Powiadom nas mailowo o nadaniu przesyłki

Jeżeli Twój zwrot produktu zostanie odrzucony (ze względu na uszkodzenie produktu lub ślady użytkowania), przekażemy Ci na wskazany adres email informację o nieprzyjęciu zwrotu produktu, pozostawiając go do Twojej dyspozycji.

Pamiętaj:

  • Nie zapomnij dołączyć oryginału lub kopii dowodu zakupu (paragon opcjonalnie numer paragonu, kopia paragonu lub faktura VAT).

  • Zwrotu wpłaty dokonujemy tylko przelewem bankowym w przeciągu ok. 7 dni roboczych od daty przyjęcia zwrotu.

  • Masz prawo do zwrotu zakupionych produktów jeśli nie odpowiadają one Twoim oczekiwaniom – nie dotyczy to nadwyżek i pozostałości po montażu

  • Adres magazynu do zwrotu:

     

    NMC Aniro
    Ogrodowa 72/74,
    91-071 Łódź

     

 

 


Przejdź do strony głównej